آخرین اخبار
کد مطلب: 80144
عاشق استقلال هستم / به کميته اخلاق دعوت شدم نه احضار/ افجه‌اي کيه؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2017

به گزارش سلام لردگان، مهدي رحمتي در گفت و گو با خبرورزشي خيلي صريح به انتقادهايي پاسخ مي دهد که سخنگوي جديد هيات مديره استقلال انجام داده است. حرف هاي افجه اي سبب شده تا گلر پيکان از علاقه اش به استقلال بگويد و از اين که به خواست خودش از اين تيم دور نشده. اينکه رفتنش براي پول نبوده است.


*‌ ليگ را با شكست آغاز كرديد.



طبيعتاً از تيم ما انتظار نمي‌رود در سال اول حضور در ليگ برتر و در نخستين بازي در اصفهان تيم قدرتمند سپاهان را شكست دهد. سپاهان واقعاً تيم بزرگ و باصلابتي است، هرچند مي‌توانستيم با تلاش بيشتر بازنده نباشيم.


*‌ گويا تيم شما از داور مسابقه گلايه داشت؟


داور هم مثل من و شماست. من با اين همه تجربه گاهي اشتباهاتي انجام مي‌دهم كه براي خودم تعجب‌برانگيز است، داور هم يا صحنه‌اي را خوب نمي‌بيند يا مي‌بيند و دچار خطاي ديد مي‌شود. به نظرم داور مي‌توانست خطا روي حيدريه را در محوطه جريمه سپاهان پنالتي بگيرد يا گل دوم سپاهان مشكوك به آفسايد بود.


*‌ طرفداران سپاهان هنوز در اصفهان عليه تو شعار مي‌دهند، علت چيست؟


من 2 سال بهترين بازي‌ها را براي سپاهان انجام دادم و قهرمان ليگ شديم و آنها دوست داشتند در تيم‌شان بمانم ولي تصميم داشتم به تهران برگردم و به استقلال بپيوندم و اين تصميم را اجرايي كردم و هواداران سپاهان رنجيدند. با اين حال بنده برايشان احترام قائل هستم و به قول خود اصفهاني‌‌ها اين شعارها مزه انداختن است و ايرادي ندارد.


*‌ فكر مي‌كني پيكان در ليگ برتر بماند؟


ان‌شاء‌ا... هدف‌مان كسب عنوان يك‌ رقمي است و تلاش مي‌كنيم جايگاه خوبي در ليگ كسب كنيم.

*‌ تيم‌تان چنين پتانسيلي دارد؟


تيم ما خوب است اما اگر دقت كنيد، متوجه مي‌شويد نفراتش از تيم‌هاي مختلف جمع شده‌اند. بازيكناني از راه‌آهن، استقلال، تراكتورسازي، ملوان و... به پيكان پيوسته‌اند و زمان لازم دارند تا هماهنگ شوند.


*‌ باشگاه استقلال از شما، جواد نكونام و ايمان موسوي شكايت كرده و خواسته است حرف‌هايتان را ثابت كنيد.


كدام حرف‌ها؟ من پس از پيوستن به پيكان اعلام كردم تمايلي به حفظ بنده نداشتند و مجبور شدم بروم خب اين ثابت شده است. ضمن اينكه با شنيدن اين خبر با آقاي محمدزاده رئيس كميته اخلاق صحبت كردم، ايشان گفتند شما را به اين كميته دعوت كرده‌ايم و احضار نكرده‌ايم و اين هفته يك روز به ما سر بزنيد.

*‌ افجه‌اي سخنگوي باشگاه استقلال در اين زمينه با شما صحبتي كرده است؟

افجه‌اي كيه؟! استقلال خانه من و امثال من است كه در آن بازي كرده‌ايم، با پيروزي‌هايش شادي كرديم و در شكست‌ها غصه خورديم. نه ‌تنها زاويه‌اي با تيمم ندارم بلكه عاشقش هم هستم و حق طبيعي سرمربي هر تيمي است بازيكنانش را انتخاب و در پايان هر فصل تعويض كند و نمي‌توان به صورت حرفه‌اي به اين موضوع گلايه‌اي كرد.

*‌ طلبت را از باشگاه استقلال گرفتي؟

ماليات 3 سال من پرداخت نشده و ممنوع‌الخروج شده‌ام، مبلغ 900 ميليون تومان نيز از مطالباتم باقي مانده است و چك‌هايش در اختيارم است.

*‌ قصد شكايت نداري؟

دلم نمي‌خواهد با شكايت، موضوع حل و فصل شود و اميدوارم بدون شكايت مشكلات را حل كنند.

منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس